Reklama kontra rzeczywistość. Ile tak naprawdę jest prawdy w reklamie? Czy reklamy kłamią? Z takimi stwierdzeniami można spotkać się bardzo często. Wiele razy się zastanawiamy czy to co mówią w reklamie to tak naprawdę odbija rzeczywistość. W reklamie słyszymy tyle zalet produktu. Ale czy to możliwe, aby jeden produkt miał tyle zalet? Wiadomo, że o wadach się nie mówi, bo to przecież reklama. Ale czy warto ślepo wierzyć reklamą? Na pewno nie. Zdarzają się reklamy, które nie mówią całej prawdy, zatajają ją. Wiele reklam wymienia też zalety produktu, których wcale dany produkt nie ma. Więc reklama nie zawsze jest zgodna z rzeczywistością. Wiadomo, że część prawdy zawarta jest w reklamie, ale nie zawsze. Reklama ma być korzyścią, dlatego tworząc reklamę myśli się przede wszystkim o zaletach danego produktu. A nie o tym, aby powiedzieć całą prawdę. Przecież nikt nie kupiłby danego produktu, jeśli zaczęłoby wymieniać wszystkie wady. Bo po co komuś taki produkt, skoro o innych inaczej mówi się w reklamach.
Jesteś tutaj: Home > Kampanie reklamowe > Reklama kontra rzeczywistość