Prawidłowo prowadzone działania SEO pozwalają na uzyskanie bardzo dobrych rezultatów w promocji on-line. Dzisiaj wiele firm wybiera pozycjonowanie stron WWW Poznań, Warszawa czy Wrocław to jedne z miast, gdzie dostępne są firmy świadczące tego rodzaju usługi, ale również można skorzystać z nich w całym kraju. Jednym z częstych pytań jest to, ile tak naprawdę kosztuje pozycjonowanie SEO? Ceny usług są naprawdę bardzo zróżnicowane, ponieważ ustala się je indywidualnie i na końcowe koszty wpływa szereg różnych czynników. Na pozycjonowanie stron w Google wpływają głównie słowa kluczowe – ich rodzaj i liczba. Przykładowo słowa „pozycjonowanie Gdynia” są łatwiejsze i tańsze w promocji niż słowa pojedyncze jak „pozycjonowanie”. Również koszty zależą od założonych wyników – najlepiej, aby strona znalazła się w pierwszej trójce, ponieważ to ona jest najczęściej odwiedzana przez internautów. Najczęściej trzeba przygotować się na wydatek od około 100 do 500 złotych. Oczywiście, im koszt większy, tym efekty są lepsze. Niektóre firmy oferują też usługę z gwarancją efektu – płaci się tylko wtedy, gdy strona wejdzie na wyznaczoną pozycję.