Agencje interaktywne w Polsce mają niedługą historię. Jednak tego rodzaju firmy zdążyły już na stałe odnaleźć swoje miejsce w branży związanej z szeroko rozumianym marketingiem oraz reklamą. Z ich usług korzystają zarówno osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą, jak i średnie przedsiębiorstwa, a nawet międzynarodowe koncerny. Dlaczego? Przede wszystkim, dlatego że promocja firmowego wizerunku za pomocą sieci jest zarazem skuteczna i niedroga. Nie bez znaczenia jest tutaj także fakt, że firmy chcą być postrzegane jako idące z czasem, więc nie chcą zaniedbywać najnowszych kanałów za pomocą, których można szybko dotrzeć do potencjalnych klientów. Specjaliści z branży marketingowej zaczęli więc zastanawiać się nad jedną poważną kwestią. Chodzi tutaj o to, czy agencje interaktywne są dużą konkurencją dla tradycyjnych agencji reklamowych. Prawdą jest jednak, że nowoczesne agencje interaktywne działają zwykle na nieco innym polu niż agencje reklamowe. A zapotrzebowanie na tradycyjne kampanie zakrojone na szeroką skalę raczej nie maleje. Firmy chcą bowiem łączyć tradycyjną reklamę z promocją swojego wizerunku w sieci.
Jesteś tutaj: Home > SEM > Czy agencja interaktywne są konkurencją dla tradycyjnych agencji reklamowych?