Świat rządzi się standardami, jednym z najbardziej znanych jest ISO i niesie za sobą wymierne korzyści. Każda firma, która może pochwalić się takim certyfikatem jest zdecydowanie lepiej postrzegana przez klientów co oczywiście przekłada się na jej zyski. Certyfikat takiego rodzaju jasno zazwyczaj mówi że firma ta dba o klienta a co z tym idzie warto korzystać z jej usług.
Duże firmy zatrudniają specjalistów od spraw jakości i obsługi klienta doskonale zdając sobie sprawę z tego że jest to niezbędny element w dzisiejszych czasach do walki na trudnym i konkurencyjnym rynku. Mimo że takie wydatki nie należą do najtańszych to jednak statystyka nie kłamie i widać jak na dłoni że takie wydatki bardzo szybko się zwracają i przynoszą wymierne efekty. Dlatego powstają w firmach wszelkiego rodzaju normy, których przestrzeganie i dokładna ich realizacja ma powodować że bez względu w jakim kraju klient wejdzie do firmy to zostanie obsłużony w taki sam sposób. Jest to bardzo dobre rozwiązanie.