Jesteś tutaj: Home > Pozycjonowanie stron > Wykorzystanie mediów społecznościowych w biznesie

Wykorzystanie mediów społecznościowych w biznesie

image W ostatnich latach nastąpił prawdziwy boom na media społecznościowe. Powstały portale typu NK czy Facebook, gdzie internauci masowo zaczęli zakładać swoje konta. Wielu użytkowników nie wyobraża już sobie dnia bez odwiedzenia swojego profilu, odpowiedzenia na komentarze znajomych czy dodania nowych zdjęć. Tego typu strony gromadzą więc mnóstwo użytkowników, a statystyki wejść są tutaj ogromne. Nic więc dziwnego w tym, że specjaliści z zakresu marketingu szybko dostrzegli, że portale o charakterze społecznościowym mogą stać się wprost wymarzonym miejscem do promowania każdej marki. Dlatego coraz więcej firm zaczęło otwierać swoje profile na tego typu stronach. Za pośrednictwem Facebooka czy NK mogą one bowiem bardzo szybko dotrzeć do całej rzeszy odbiorców. Co ważniejsze promocja marki w tego rodzaju miejscach jest naprawdę skuteczna, ponieważ wielu użytkowników traktuje firmy, które mają tutaj swoje profile jako nowoczesne i wiarygodne zarazem. Szczególnie łatwo w ten sposób dotrzeć do młodszej grupy docelowej, chociaż prawdą jest także to, że coraz częściej także starsze pokolenie przekonuje się do tej formy komunikacji.

Comments are closed.