Reklama w Internecie może być bardzo skuteczna a do tego jeżeli dobrze dobierzemy sobie słowa kluczowe może okazać się że wcale nie będzie ona taka droga. Tutaj jednak należy mieć albo spore doświadczenia albo umiejętnie korzystać z dostępnych narzędzi. Nawet google udostępnia nam planer słów kluczowych gdzie możemy sprawdzić jakie słowa i jak często ludzie szukają w wyszukiwarce. Oczywiście dane te są przybliżone, ale odpowiednie ich odczytanie zdecydowanie pozwoli nam na znalezienie niszy, która może przyczynić się do zwiększenia sprzedaży w naszym sklepie.
Czym jest nisza w słowach kluczowych? Jest to takie słowo, które w wyszukiwarkę wpisywane jest dosyć często a jednocześnie niewiele jest wyników zawierających dane frazy. Dzięki temu łatwo możemy wypzoycjonować stronę na wysokie miejsca a co za tym idzie mieć ruch na naszej witrynie. Jednak jak to w życiu bywa każdy kij ma dwa końca, znalezienie takiej niszowej frazy wcale nie jest takie proste, ale kiedy już nam się uda z całą pewnością będziemy zadowoleni.