Jesteś tutaj: Home > SEO > Rola konwersji w marketingu internetowym

Rola konwersji w marketingu internetowym

image O tym, że ruch na stronie jest bardzo ważny raczej nie trzeba przekonywać żadnego właściciela witryny internetowej. Jednak czy sama statystyka wejść wystarczy? Otóż niekoniecznie. Dlatego wiele agencji interaktywnych pozycjonowanie stron wzbogaca o jeszcze jedną ściśle związaną z promowaniem w Google usługę. Chodzi tutaj o konwersję. Co to takiego? Otóż zwykle mierzony jest współczynnik konwersji. W uproszczeniu chodzi tutaj o to, że tak naprawdę sama liczba wejść dla każdego właściciela firmowej witryny nie ma zbyt dużego znaczenia. W przypadku sklepów internetowych właściciel serwisu decyduje się na pozycjonowanie swojego adresu po to, aby zdobyć nowych klientów (sprzedać proponowane przez siebie towary). W tym wypadku współczynnik konwersji określa, ile odwiedzin zakończyło się złożeniem zamówienia. W przypadku witryn firmowych często znaczenie ma zapisanie się na newsletter, złożenie zapytania ofertowego czy pobranie firmowego katalogu. Chodzi tutaj o realną korzyści z promocji – w końcu ma ona przekładać się na zysk.

Comments are closed.