Jesteś tutaj: Home > SEM > Prowadzenie firmowych blogów jako jedna z usług agencji interaktywnych

Prowadzenie firmowych blogów jako jedna z usług agencji interaktywnych

Coraz więcej firm decyduje się na założenie firmowego bloga. Tego rodzaju mikroblogi są bowiem doskonałym miejscem do kontaktu z klientami oraz kontrahentami. Tutaj można zamieszczać informacje o bieżącej działalności firmy, dzielić się z czytelnikami osiągnięciami, chwalić sukcesami, które firmie udało się odnieść. Na takich blogach często pojawiają się także relacje z ważnych firmowych imprez, konferencji, eventów i innych podobnych zdarzeń. Jednak założenie firmowego bloga tylko wtedy ma sens, gdy jest on zadbany. Chodzi o to, aby był na bieżąco uzupełniany zarówno treścią, jak i grafiką. Ważne jest także to, aby czytelnicy komentujący wpisy mogli liczyć na odpowiedzi na komentarze. W końcu mikroblogi mają być z założenia miejscem do obustronnego kontaktu. Prawdą jest jednak, że nie wszyscy właściciele tego rodzaju stron w codziennym natłoku zajęć mają czas na zajmowanie się moderacją firmowego bloga. I właśnie, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się usługi agencji interaktywnych, które między innymi zajmują się bieżącym uzupełnianiem tego rodzaju blogów.

Comments are closed.