Jesteś tutaj: Home > Pozycjonowanie > Posiadanie strony firmowej

Posiadanie strony firmowej

image W Polsce nadal jak wskazują statystyki wiele firm nie posiada stron internetowych. Dotyczy to przede wszystkim małych oraz średnich firm działających na polskim rynku. Badania wskazują, że nawet do pięćdziesięciu procent firm nie posiada w ogóle żadnej strony internetowej. Wiele firm nie decyduje się na założenie strony internetowej w sytuacji, gdy działa przede wszystkim lokalnie oraz stacjonarnie. Wynika to często z braku wiedzy o możliwościach Internetu w zakresie nie tylko prowadzenia działalności za jego pośrednictwem, ale przede wszystkim budowania rozpoznawalności marki czy też podejmowania działań marketingowych. W Internecie przy podejmowaniu działań marketingowych bardzo często tanim kosztem możliwe jest dotarcie do dużej liczby odbiorców. Jednocześnie w Internecie znacznie łatwiej jest spersonalizować przekaz marketingowy, czyli trafić z takim przekazem do określonych segmentów klientów na rynku. Wynika to między innymi z faktu znacznie łatwiejszych możliwości budowania baz danych klientów w sieci.

Comments are closed.