Jesteś tutaj: Home > Pozycjonowanie > Jakimi kanałami dystrybucyjnymi dysponuje branża reklamowa?

Jakimi kanałami dystrybucyjnymi dysponuje branża reklamowa?

Stworzenie ciekawej reklamy jest jedynie jednym z kroków, które trzeba wykonać przygotowując kampanię marketingową. Z takim przekazem perswazyjnym trzeba bowiem jeszcze dotrzeć do odbiorców, czyli wybrać odpowiednie kanały dystrybucji reklamy. Jakie kanały ma do dyspozycji dzisiejsza branża reklamowa? Wybór jest naprawdę duży. I tak agencje reklamowe mogą korzystać zarówno z tradycyjnych źródeł dystrybucji, jak i postawić na nowinki techniczne.

Do tradycyjnych kanałów dystrybucyjnych należą oczywiście tablice reklamowe, billboardy, powierzchnie na budynkach i pojazdach (gdzie mogą pojawiać się plakaty czy naklejki reklamowe), słupy ogłoszeniowe. Kanałem jest także tak zwany marketing bezpośredni (ulotki, gadżety reklamowe rozdawane na ulicach czy targach, stoiska targowe). Kolejną grupą są tradycyjne media – radio, prasa, telewizja. Do kanałów za pomocą, których można rozpowszechniać przekazy reklamowe dołączył także Internet – chodzi tutaj zarówno o banery, jak i o linki sponsorowane w wyszukiwarkach, portale społecznościowe, katalogi stron.

Napisz komantarz

Musisz się zalogować żeby móc komentować.