Jesteś tutaj: Home > Pozycjonowanie stron > Czy marketing szeptany jest dobrym pomysłem na promocję?

Czy marketing szeptany jest dobrym pomysłem na promocję?

image W ostatnim czasie coraz więcej zwolenników zdobywają działania określane mianem marketingu szeptanego w sieci. Na czym jednak tego rodzaju promocja polega? I czy rzeczywiście często jest o wiele bardziej skuteczna niż kosztowna reklama? Otóż pod pojęciem marketingu szeptanego kryje się zwykle promowanie konkretnej marki (towaru, firmy, usługi) w sieci. W jaki sposób można ową markę promować? Możliwości jest tutaj sporo. Jedną z metod jest zamieszczanie komentarzy na rozmaitych forach dyskusyjnych – zarówno tych dotyczących konkretnej branży czy dziedziny, jak i forach o bardziej rozległej tematyce. Takie pozytywne komentarze na temat promowanego produktu albo firmy mogą także pojawić się pod artykułami dotyczącymi tej samej specyfiki czy na popularnych blogach. Marketing szeptany bazuje na założenie, że większość z nas chętniej kupi produkt, który ktoś inny już sprawdził i nam go poleca jako dobry. Marketing szeptany zastępuje nam więc opinie np. naszej rodziny czy znajomych – w tym wypadku przekaz reklamowy musi być tak dobrze zakamuflowany, abyśmy mieli wrażenie, że wyraża go niezależny internauta.

Comments are closed.