Jesteś tutaj: Home > Reklama w internecie > Czy istnieje odwrotne pozycjonowanie?

Czy istnieje odwrotne pozycjonowanie?

Wiele osób sprawdza różne informacje w Sieci. Wpisują w wyszukiwarkę różne nazwiska, dane firm, restauracji, szkół. W kilka minut można bardzo wiele dowiedzieć się np. o usługach konkretnej firmy. Jak pokazują różne badania prawie 90% Internautów wrzuca w wyszukiwarkę np. firmę z którą zamierza podjąć współpracę.

Co jednak jeśli konkurencja zdecyduje się umieścić na nasz temat wiele niepochlebnych opinii? W takim wypadku pomogą profesjonalne firmy, które zajmują się depozycjonowaniem. O ile pozycjonowanie polega na osiągnięciu wysokiej pozycji w Google, o tyle depozycjonowanie jest działaniem odwrotnym – dany wynik ma "zniknąć". Oczywiście w Internecie nic nie ginie. Jednak dzięki, odpowiednim operacjom niekorzystne informacje mogą zostać zasłonięte przez inne, tak aby przestały być widoczne dla przeciętnego użytkownika sieci internetowej. Dlatego też zjawisko depozycjonowania polega na ukrywaniu tego co niekorzystne, a jak najsilniejszym promowaniu tego co dobre dla nas.

Napisz komantarz

Musisz się zalogować żeby móc komentować.